házi kókuszjoghurt recept
Receptek | Ketogén diéta receptek

Házi kókuszjoghurt recept, 2 összetevő, kevesebb mint 30 perc munka!

Házi kókuszjoghurt receptet hoztam most el nektek. Gyorsan elkészíthető, és olcsó. A bolti kókuszjoghurtok helyett készítsd el te is a sajátodat. A kókuszjoghurt beilleszthető ketogén és bélregeneráló diétába. 

Kókuszkrém helyett használhatsz kókusztejet is, vagy más növényi tejeket.
Az üveg amibe tölteni fogod, legyen kifertőtlenítve, ugyanúgy, mint amikor savanyúságot készítünk. 

Hozzávalók:

  • 1 csomag 100 százalékos kókusz tartalmú, adalékanyagok nélküli bio kókuszkrém (200 g)
  •  2 kapszula probiotikum 
  • 0,75 literes, csatos befőttes üveg

Így készítsük:

Vegyük ki a kókuszkrémet a csomagolásból, tegyük bele egy kisebb serpenyőbe, és öntsünk rá 350 ml forrásban lévő vizet. Hagyjuk állni 15 percig, ezalatt megolvad. Keverjük egyenletesre habaróval. Hagyjuk langyos ra hűlni. Nyissuk szét a két kapszulát, és öntsük a tartalmát a kókuszkrémre. Dobjuk ki a kapszulákat. Keverjük át jól a kókuszkrémet. Rakjuk át az egészet a befőttesüvegbe, és tegyük meleg helyre 24 órára. A 20 fok feletti hőmérséklet az ideális, télen érdemes fűtőtest mellé tenni. 

Néha rázogassuk meg, de ne nyissuk fel az üveget. 24 óra elteltével tegyük hűtőbe; ekkor fog besűrűsödni. Még 24 óra, és fogyasztható. Óvatosan nyissuk ki, lehet, hogy nyomás alatt van a fedél. A joghurt kb. 5 napig áll el a hűtőben.

házi kókuszjoghurt recept

Jártál már a kávézómban?

Lecsekkoltad már a webáruházam?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük