Az étel, amelyet megeszünk, lehet a legbiztonságosabb és legjobb gyógyszer, de a legalattomosabb méreg is.

Egy lélek találkozása a természettel

Smart&Sassy Smoothie

A DoTerra által elkészített Smart&Sassy olajkeverék kiváló tulajdonságokkal rendelkezik, amiknek köszönhetően segíthet a fogyásban. Az ízletes keverék segít kezelni az éhséget a nap folyamán miközben

Olvass tovább »

Növényi tejek

MANDULATEJ: Mennyiség: 1,4 liter (szűretlen) -> #25 dkg nyers mandula # 1l szűrt víz, plusz víz az áztatáshoz Elkészítési idő: egy éjszakát áztatjuk, 2 perc

Olvass tovább »

Vörös lencseleves

Hozzávalók: 200 g vörös lencse  2 póréhagyma (szükség esetén vöröshagymával is helyettesíthető)  4 gerezd fokhagyma, finomra vágva  300 g felkockázott paradicsom  kb. 100 g paradicsompüré 

Olvass tovább »

Csicseriborsós saláta

Hozzávalók: Így készítsd: Vágjuk a paradiókat három-négy darabra. Pirítsuk rövid ideig serpenyőben, amíg megbarnulnak kicsit. Tegyük a pirított diót egy nagy tálba, és hagyjuk kihűlni.

Olvass tovább »

Hideg gyümölcsleves

Hozzávalók: 1 bögre többféle piros/lila nyári gyümölcs a fagyasztóból  1/2 Csésze kókuszvíz  1 csésze spenót vagy másfajta zöld levélzöldség 1 púpozott teáskanál mandulavaj  2 teáskanál

Olvass tovább »

Maca Smoothie

Hozzávalók: 1 bögre mandulatej  1 teáskanál nyers kakaó  1 teáskanál maca  1 teáskanál hántolt kendermag  6 karika fagyasztott, érett banán  2 teáskanál ceyloni fahéj  1

Olvass tovább »

Ropogós falafel

Hozzávalók 1 csésze áztatott csicseriborsó / 4 csésze vízben, egy éjszakán át áztatva/ 1/2 csésze lilahagyma apróra vágva 1 csésze friss petrezselyem vagy koriander apróra

Olvass tovább »

Babos-avokádós wrap

Hozzávalók: A babos töltelékhez: 1 evőkanál olaj 1/2 csésze hagyma apróra vágva 1/2 csésze tv/kaliforniai/kápia paprika apróra vágva (opcionális) 1 gerezd fokhagyma apróra vágva 1

Olvass tovább »

Avokádós tonhalsaláta

Hozzávalók: 1 nagy konzerv olajos tonhalkonzerv 1 érett avokádó kockákra vágva 1/2 csésze uborka apróra vágva 1/4 csésze zeller apróra vágva 1/4 csésze lila vagy

Olvass tovább »

Tonhal pogácsa

Hozzávalók: 2db nagyobb tonhalkonzerv /vízben vagy olajban, leöntve a folyadék róla/ 1 tojás 1/2 csésze koriander aprítva 1/4 hagyma kockára vágva 1/4 csésze nem zsíros

Olvass tovább »

Indiai citromfű

A citromfű egy gyógynövény, amely Srí Lanka és Dél-India területein őshonos, de manapság a világ sok országában elterjedt már.  A növény szárai az ázsiai főzés

Olvass tovább »

Ropogós csirkemell

Hozzávalók: 2-3 csirkemell 1 teáskanál olasz fűszerkeverék vagy választott fűszerezés 1/2 teáskanál fokhagymapor Csipet só és bors 1 csésze reszelt parmezán sajt 1/2 csésze mandulaliszt

Olvass tovább »

KetoGofri

Hozzávalók: 4 nagy tojás 10 dkg krémsajt ½ csésze mandula liszt 2 evőkanál olvasztott vaj vagy kókuszdió olaj 1 teáskanál vanília kivonat 1 evőkanál eritritol

Olvass tovább »

Gyors keto pizza

Hozzávalók: 2 csésze apróra vágott Mozzarella sajt 3 dkg krémsajt / 2 evőkanál / 1 csésze mandula liszt 1 tojás 1 teáskanál sütőpor 1 teáskanál

Olvass tovább »

Keto Granola

Hozzávalók: 1 csésze / 150 g egész mandula 1 csésze / 100 g dió 1 csésze / 100 g pekándió 1/2 csésze / 65 g

Olvass tovább »

Kardamomos-mézes csirke

Amire szükséged van: A páchoz: 4 evőkanál méz 2 evőkanál sherry 1 teáskanál őrölt kardamommag és őrölt bors A csirkéhez: 1 egész csirke feldarabolva 2

Olvass tovább »

Masala chai

Amire szükséged van: 1 teáskanál őrölt gyömbér 1/2 teáskanál őrölt kardamom 1-1 csipet őrölt szegfűszeg és fekete bors 1 kis darab fahéj 2 1/2 csésze

Olvass tovább »

Fűszerek királynője, a kardamom

A fűszer őshonos Indiában, Bhutánban, Nepálban, és Indonéziában. Kardamom hüvelyek kicsik, orsó alakúak.A fűszerek királynője, a kardamom a világ harmadik legdrágább fűszere – a sáfrány

Olvass tovább »

Energiabomba

Hozzávalók: 1 cékla 2 szárzeller 3 répa 1 alma Kb. 1 centiméter gyömbér Így készítsd: Mossuk meg jól a hozzávalókat, és vágjuk őket kisebb darabokra.

Olvass tovább »

Provence-i zöldségkenyér

Hozzávalók: 100 g barna rizsliszt  100 g mandulaliszt  1 vöröshagyma, nagyon finomra vágva  2 gerezd fokhagyma, finomra aprítva  .1 csésze reszelt cukkini (kb. 100 g) 

Olvass tovább »

Kókuszjoghurt

Hozzávalók: 1 csomag 100 százalékos kókusz tartalmú, adalékanyagok nélküli bio kókuszkrém (200 g)  2 kapszula probiotikum  0,75 literes, csatos befőttes üveg Így készítsük: Vegyük ki

Olvass tovább »

Avokádós citromtortácska

Az avokádó a kedvenc gyümölcsöm! Egy sok oldalú superfood. Édesen vagy sósan, de smoothienak is tökéletes. Az avokádó telítetlen zsírsavakban gazdag, B-, C-, E- és A-vitamint

Olvass tovább »

Ropogós karfiolpizza

A karfiolnak az egészséges táplálkozásban nagy szerepe van, mivel a benne lévő élelmirost, és bizonyos kéntartalmú összetevők- a többi káposztafélékhez hasonlóan- védelmet nyújthatnak egyes betegségekkel szemben. Továbbá

Olvass tovább »

Zöld omlett

Hozzávalók: 1 csésze reszelt cukkini  1 csésze spenót, durvára vágva  15 levél friss bazsalikom, felvágva  75g fetasajt, kis darabokra vágva  3 tojás  1 evőkanál provance-i

Olvass tovább »

Kedvenc zöld smoothiem

Kedvenc zöld smoothiem Az én kedvenc zöld smoothiem fő alapanyaga a spenót. A spenót minden falatja szinte az összes, ember számára hasznos tápanyaggal rendelkezik, összehasonlítva bármely más

Olvass tovább »

Házi granola

A granola nem csak reggelinek tökéletes, de olykor ha nasira vágyunk is nagyon jó választás lehet. Könnyű elkészíteni, könnyű igények szerint variálni és nem mellesleg

Olvass tovább »

Magyar gyógyvizek

Magyar gyógyvizek július 23, 2019 Nincsenek megjegyzések Ma már nem csupán a patikákban, hanem a bio- és nagyobb élelmiszerboltokban is találkozhatunk gyógyvizekkel, habár ezek rendeltetésszerű használatával

Olvass tovább »

ezt a bejegyzést itt:

Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter