Az étel, amelyet megeszünk, lehet a legbiztonságosabb és legjobb gyógyszer, de a legalattomosabb méreg is.

Egy lélek találkozása a természettel

olvassa el az összes cikket itt

Mi az a rezisztens keményítő?

A rezisztens keményítő (rövidítése: RS) az utóbbi években került a köztudatba. Miután célzott kutatások sorra megdöbbentő eredményeket mutattak a keményítők közül kiemelkedő, superfood tulajdonságokkal bíró szénhidrát ma

Olvass tovább »

Dél-indiai halas curry

Dél-indiai halas curry-t először egy fárasztó, az étteremben munkával eltöltött nap után kóstoltam. A szaft krémes textúrája, enyhe csípőssége és a hal könnyedsége teljesen elvarázsolt.

Olvass tovább »
paradicsom chutney

Eredeti indiai paradicsomos chutney

Egyszerűen imádom! Nem tudok betelni vele! Kiváló húsokhoz, zöldségekhez mártogatósnak. Sokoldalúan lehet fogyasztani, és kedvünk szerint variálhatjuk. Ketogén diéta része is lehet.  Íme a recept:

Olvass tovább »
smoothie, turmix

Smart&Sassy Smoothie

A DoTerra által elkészített Smart&Sassy olajkeverék kiváló tulajdonságokkal rendelkezik, amiknek köszönhetően segíthet a fogyásban. Az ízletes keverék segít kezelni az éhséget a nap folyamán miközben

Olvass tovább »

Maca Smoothie

Hozzávalók: 1 bögre mandulatej  1 teáskanál nyers kakaó  1 teáskanál maca  1 teáskanál hántolt kendermag  6 karika fagyasztott, érett banán  2 teáskanál ceyloni fahéj  1

Olvass tovább »

Ropogós falafel

Hozzávalók 1 csésze áztatott csicseriborsó / 4 csésze vízben, egy éjszakán át áztatva/ 1/2 csésze lilahagyma apróra vágva 1 csésze friss petrezselyem vagy koriander apróra

Olvass tovább »

Babos-avokádós wrap

Hozzávalók: A babos töltelékhez: 1 evőkanál olaj 1/2 csésze hagyma apróra vágva 1/2 csésze tv/kaliforniai/kápia paprika apróra vágva (opcionális) 1 gerezd fokhagyma apróra vágva 1

Olvass tovább »

Avokádós tonhalsaláta

Hozzávalók: 1 nagy konzerv olajos tonhalkonzerv 1 érett avokádó kockákra vágva 1/2 csésze uborka apróra vágva 1/4 csésze zeller apróra vágva 1/4 csésze lila vagy

Olvass tovább »

Ropogós csirkemell

Hozzávalók: 2-3 csirkemell 1 teáskanál olasz fűszerkeverék vagy választott fűszerezés 1/2 teáskanál fokhagymapor Csipet só és bors 1 csésze reszelt parmezán sajt 1/2 csésze mandulaliszt

Olvass tovább »

Gyors keto pizza

Hozzávalók: 2 csésze apróra vágott Mozzarella sajt 3 dkg krémsajt / 2 evőkanál / 1 csésze mandula liszt 1 tojás 1 teáskanál sütőpor 1 teáskanál

Olvass tovább »

Keto Granola

Hozzávalók: 1 csésze / 150 g egész mandula 1 csésze / 100 g dió 1 csésze / 100 g pekándió 1/2 csésze / 65 g

Olvass tovább »

Masala chai

Amire szükséged van: 1 teáskanál őrölt gyömbér 1/2 teáskanál őrölt kardamom 1-1 csipet őrölt szegfűszeg és fekete bors 1 kis darab fahéj 2 1/2 csésze

Olvass tovább »

Fűszerek királynője, a kardamom

A fűszer őshonos Indiában, Bhutánban, Nepálban, és Indonéziában. Kardamom hüvelyek kicsik, orsó alakúak.A fűszerek királynője, a kardamom a világ harmadik legdrágább fűszere – a sáfrány

Olvass tovább »

Energiabomba smoothie recept

Egy egyszerű smoothie receptet osztok meg veletek, ami rosttal és energiával lát el. Sokféleképpen lehet felturbózni; ashwagandával, maca porral, hozzáadott C vagy más vitaminokkal, esszenciális

Olvass tovább »

Provence-i zöldségkenyér

Hozzávalók: 100 g barna rizsliszt  100 g mandulaliszt  1 vöröshagyma, nagyon finomra vágva  2 gerezd fokhagyma, finomra aprítva  .1 csésze reszelt cukkini (kb. 100 g) 

Olvass tovább »
spenótos smoothie recept

Kedvenc spenótos smoothie receptem

Spenótos smoothie recept következik! Az én kedvenc zöld smoothiem fő alapanyaga a spenót. A spenót minden falatja szinte az összes, ember számára hasznos tápanyaggal rendelkezik, összehasonlítva

Olvass tovább »

Házi granola

A granola nem csak reggelinek tökéletes, de olykor ha nasira vágyunk is nagyon jó választás lehet. Könnyű elkészíteni, könnyű igények szerint variálni és nem mellesleg

Olvass tovább »
[the_ad id="6654"]